Bag om Anita’s Køreskole

I 2002 blev jeg uddannet kørelærer hos Midtjysk Kørelærer Uddannelse i Viborg. Siden da, har jeg heppet på mine elever fra teorilokalet og passagersædet gennem hele deres kørekort forløb.

I 2009 blev jeg uddannet som storvognskørelærer hos Sand’s Kørelærer uddannelse i Aalborg. Sidenløbende har jeg undervist i Forsvaret i storvogn (både lastbil, lastbil med påhængsvogn og bus).

Efter at have haft køreskole sammen med en kollega i 10 år, valgte jeg at gå nye veje. I dag har jeg derfor min egen køreskole – Anita’s Køreskole, hvor jeg har sat mit eget personlige præg, og til dagligt hjælper folk med at blive sikker i trafikken.

Anita’s Køreskole er den rette køreskole til dig som:

• Skal ud på landevejene for første gang
  • Generhverve dit kørekort
  • Ønsker dig et trailerkørekort

En af de ting der er enormt vigtigt for mig på min køreskole, er at du som elev føler dig godt tilpas i teoriundervisningen såvel som i skolevognen. Jeg gør derfor en stor indsats for at skabe en indbyrdes tillid og tiltro mellem du og jeg. På denne måde sikrer jeg mig, at du får den bedste undervisning og et kørekort med, når du forlader bilen efter køreprøven.

Du kan trygt anbefale Anita’s Køreskole, hvis du kender nogen som:

• Er ny i trafikken og skal tage kørekort
  • Skal tage trailerkørekort i kategorierne
    – B: Almindelig personbil
    – B+: Lille trailerkørekort
    – B/E: Stort trailerkørekortLæs mere her om trailerkørekort.

Jeg glæder mig til at byde dig velkommen i mine nye lokaler!